56 millió dolláros kártérítés

2022. március 31. csütörtök
A Stone Brewing Company craft sörfőzde pert indított a MollsonCoors ellen, amely más márkák mellett a Keystone Lightot is gyártja.

Ahogy címképünkön is látható a a világ egyik legnagyobb sörgyártója a Keystone Light sörét úgy reklámozza, hogy, hogy annak dobozán a feliratot úgy helyezte el, hogy márkajelzés, amely nagymértékben a „STONE” szóra összpontosít, védjegyet sért, és zavart kelt a fogyasztókban a két márka között. és ez negatívan befolyásolta a Stone Brewing eladásait..

A esküdtek szerint a Molson Coors valóban megsértette a Stone Brewing védjegyét, de ezt nem szándékosan tette. Hogy ezt mit jelent nem igen érthető, hiszen a Molson Coors kétszer is kérte az Egyesült Államok Szabadalmi és Védjegyhivatalát a „Stone” és a „Hold My Stones” szlogen jogaiért. Mindkét kérelmet elutasították a Stone Brewing védjegye miatt, tehát pontosan tudta mit tesz.

A március 25-én hozott ítéletében a bíróság a felperes javára döntött és ez 56 millió dollár kártérítést jelent a Stone Brewing számára. Ez ugyan jóval kevesebb, annál  amit véleménye szerint a felperes elszenvedett. A Stone Brewing állítása szerint a fogyasztók megzavarása húsz százalékos visszaeséshez vezetett az eladásaiban, ami 174 millió dollárral kisebb forgalmat generált.

Szerencsére a Stone Brewing a pereskedés közben is tudta folytatni a főzde alapításának huszonötödik évfordulójának tiszteletére megkezdett Stone Fan Favorit sorozatát. A most kihozott tétel egy 10,1%-os ABV tripla IPA egész leveles zöld teával.. A japán Green Tea IPA  eredetileg a japán Baird Beerrel és a guami Ishii Brewinggel közösen főzött kollab sör volt.



Twitter megosztás Google+ megosztás