Olvasási idő: 1 perc

Az amerikai vállalat 2012-ben vásárolta meg a StarBev érdekeltségeit, ami akkoriban kilenc sörfőzdét működtetett Csehországban, Szerbiában, Horvátországban, Romániában, Bulgáriában, Magyarországon és Szlovákiában. A portfólióhoz olyan márkák tartoztak, mint a Staropramen, a Branik, a Pernstejn, az Apatinsko, a Bergenbier, a Borsodi, a Jelen vagy az Ožujsko.

A koronavírus-járvány miatt világszerte romlottak a vállalatok pozíciói, így könnyen lehet, hogy később valósul meg az eladás. Mindenesetre az érdeklődők között belga és német csoportokat is emlegetnek, de a Staropramen esetében cseh befektetők is szóba kerültek. Gavin Hattersley, a Molson Coors csoport igazgatója egy újságírói kérdésre korábban határozottan cáfolta, hogy terveznék az európai üzemek eladását.