Olvasási idő: 2 perc

„Tartalomhoz a forma” – juttatta eszünkbe a régi reklámszlogent Peter Kaluza a Primátor sörmestere, amikor bemutatta a Primátor sörök új palackját és címkéjét. „Azt akarjuk, hogy különleges söreink, már megjelenésükkel is kiemelkedjenek az üzletek polcain" – mondta a bemutatón.

A különleges, egyedi formájú üvegeket és a címkéket egy cseh dizájn stúdió tervezte. A domborműves palackok nyakán a stilizált „P” utal a márkára, míg az alsó harmadban a náchodi vár látképe és a Primátor felirat teszi hangsúlyossá, hogy különleges sörrel van a vásárlónak dolga. Az egyedi palackokra új címkék is kerültek, melyek színükkel és jól olvasható típus megjelölésükkel egyértelműen megkülönböztetik a tizenötféle Primátor sört. Szemben az üveg díszességével a címkék inkább egyszerűnek nevezhetők.

Ugyanakkor fontosnak érezték a Primátornál, hogy a „craft” felirattal, hangsúlyozzák, hogy Náchodban tradicionális módon készülnek a sörök és az évi száznegyvenezer hektoliteres üzem nem sörgyár, hanem a hagyományos kézműves technikákat a mai napig alkalmazó sörfőzde.